Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 11 oktober 2011

Speciaal voor jou / specialy for you


Hallo lieve bloggers,
Vandaag had ik een verjaardag van een vriendin van mij en daar moest natuurlijk even een leuk klein kadootje voor komen. Ik had een erg leuk ontwerp van een kaart/doosje gezien en die heb ik nagemaakt in mijn eigen stijl en kleuren.  Ik heb leuke herfstkleuren gebruikt. Het cardstock is van bazzill en het design is van K&Company. De stempel is natuurlijk weer een Tilda want dat vind ik toch wel een van de leukste stempels om in te kleuren. Ik heb haar weer ingekleurd met copics. Het venster heb ik uitgesneden met m'n slice en de uitgesneden delen heb ik weer gebruikt voor het stempeltje aan de binnenkant van de deksel. Verder heb ik nog een leuk herfst bloemetje gebruikt en dit was mijn resultaat.

Hello sweet bloggers,
Today I had a birthday from a friend of me and ofcourse I did make a little present for her. Last week I saw a very nice little card/box and I made it in my own style and colors. I used fall colors. The cardstock is from bazzil and the design is from K&Company. The stamp is ofcourse a Tilda wich I love to color. I colored her with copics. The window did I cut with my slice and the parts from there I used for the text stamp on the inside of the cover. I also used a nice fall flower and this is my result. 
Mijn doosje doet mee aan de volgende challenges /My box is playing on the next challenges
Dutch magnolia lovers - doosje in herfst kleuren / box in fall colors
Digital tuesday challenge - Herfstkleuren / fall collors
  Dutch dare card challenges - special fold                              

12 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooi doosje heb je gemaakt.

Groetjes sylvia.

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie creaties maakt u.
Ik ben gelijk volger van uw blog geworden.

Groetjes sylvia.

Christa zei

Hoi Heleen , echt een mooi doosje is dit geworden !! Heel leuk modelletje. Tilda is mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Mieke zei

Wat mooi! Met zulk cadeautje zou ik ook heel gelukkig zijn :)

Karin zei

Wat een leuk doosje. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij It's a Magnolia.

Helen zei

Wat een leuk kadootje is dit geworden. Groetjes.

Dora zei

hoi Heleen,
wat een prachtige creatie, geweldige mooie doosje.
groetjes Dora

coldwaters2 zei

Wow this is awesome, what a beautiful card/gift, the colours, papers and design, including Tilda look amazing, thank you for joining our challenge at Digital Tuesday this week, good luck.
Hugs
Lorraine x

Angela zei

Hallo Heleen

Wat een schattige doosje.

Groetjes Angela

Chantal zei

Wat een leuk projectje! En wat gaaf gedaan zo met dat geschulpte venstertje!

Groetjes,
Chantal

Yvonne zei

Hoi Heleen,
Wat een schitterend waxine-lichtjes-doosje heb je gemaakt zeg!
Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge.
Groetjeszz,
Yvonne

Jeanet van der Lee zei

Heleen, wat een schattig doosje is dit geworden zeg, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij DML, groetjes Jeanet