Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Klein kaartje

Zo na dat ik net de winnaar bekend heb gemaakt gaan we nu weer over naar de orde van de dag. Ik heb vandaag weer een leuk kaartje gemaakt. Het is een heel klein kaartje en dat is precies wat de vraag was bij Karen doodles. De maat die we mochten gebruiken was 10x10 en ik moet zeggen dat dat nog een hele klus was om een beetje alles erop kwijt te kunnen wat ik op mijn kaartje wilde hebben. De digi wilde ik nou ook weer niet te klein hebben anders zou die niet opvallen. Ik heb mijn digi trouwens weer ingekleurd met copics en ook dat was een hele klus want met zo'n klein kaartje heb je snel de kans om buiten de lijntjes te gaan. En ik kwam op internet laatst een heel leuk tekst digstempeltje tegen. Een klein kaartje voor een grote vriendin en ik vond dat die er ook echt op moest.
Dit is mijn kaartje geworden en hij mag dus meedoen bij Karen doodles.

11 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

wat een prachtige kaart.
Mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes sylvia.

Geertje zei

Hij is errug mooi geworden hoor! De tekst is inderdaad passend bij zo'n klein kaartje. Bedankt voor het meedoen met de uitdaging.
Groetjes Geertje (Karen's Doodles NL)

Helen zei

Wat een leuk kaartje is dit geworden. Groetjes.

Mieke zei

Echt leuk gedaan!

Renata van Miltenburg zei

Wat is ie leuk! Grappig die twee "scharniertjes" en die tekst is super leuk bij dit kleine kaartje.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Chantal zei

Wat een leuk klein kaartje is dit Heleen, helemaal super!

Groetjes,
Chantal

Tinie zei

Leuk klein kaartje!! Leuke digi en de tekst is echt leuk hierbij!
Leuk dat je meedoet met deze uitdaging!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

marja zei

Wat een super leuk kaartje Heleen!!!!
Leuk dat je mee doet aan de uitdaging van Karen's Doodles NL.

Lieve groetjes Marja.

Anneke. zei

Prachtige kaart met een hele mooie bijpassende tekst.
Groetjes Anneke KD.NL

* Üla * zei

Ontzettend lief kaartje, Heleen. En het tekstje past hier ook erg goed bij. Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van KD NL.
groetjes Ula

Aletta zei

Wat een leuke kaart !

Gezellig dat je meedoet met Karen Doodles NL.

Groetjes Aletta