Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 19 oktober 2011

HOERA!!!

Hallo allemaal,

Ik kwam net even een kijkje op m'n blog nemen en zag dat ik de 60 volgers heb bereikt!!! Dit betekend dus dat de candy eruit gaat. Ik geef alle volgers die nog geen reactie hebben achter gelaten op de candy nog even de tijd tot morgen 12.00uur om dat alsnog te doen en daarna zal ik de winnaar trekken en die in de loop van morgen bekend maken.

4 opmerkingen:

Mieke zei

Wat leuk, 60 volgers bereikt! Gefeliciteerd!

Rachel zei

Gefeliciteerd met je 60 volgers,ik heb geen idee of ik al een reactie heb achtergelaten maar ik doe graag mee.....
Groeten Rachel

danielle zei

Gefeliciteerd Heleen met je 60 volgers, helemaal een mooi mijlpaal, ik sta op 52 dus weet hoe het is om heel blij mee te zijn en te blijven groeien om de creativiteit te delen met lotgenoten. Ik doe dan ook graag mee met de candy.
Veel succes verder.

Groetjes, Danielle

Angela zei

Hoi Heleen

Gefeliciteerd met je 60 volgers.

Groetjes Angela