Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 28 oktober 2011

een wit kerstdoosje /a white christmasbox



Hallo lieve bloggers,

Na even een paar dagen weinig te hebben gefreubeld (omdat ik het gewoon te druk had) heb ik vandaag een leuk doosje afgemaakt en het idee komt van Ellis. Het is een kerst doosje waar je 9 kleine waxine lichtjes in kunt doen. Nu had ik toevalig geen witte in huis dus heb ik alleen de buitenkant op de foto gezet. Ik heb dit keer geen design papier gebruikt en ook geen stempelplaatje maar alleen een tekst en wit cardstock. Zelf vind ik het een heel gaaf doosje geworden en ik ga hem inzenden bij DDCC  waar de opdracht pearls and swirls is.


Hi dear bloggers,


After a copple of less crafting days (because I was to bussy with other things) I finished a nice box and the idea is comming from Ellis. It is a christmas box where you can put 9 little candles in. I didn't have any white so I only made pictures from the outside. This time I didn't use any design paper and also didn't use an image but only a text and white cardstock. I think it became a verry nice box and I will send it to DDCC where the theme is pearls and swirls.


8 opmerkingen:

Ellis zei

Hoi Heleen ,

hij is erg mooi geworden!
Groetjes,
Ellis

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige creatie.
Erg mooi gemaakt.

Groetjes sylvia.

Tinie zei

Wowwww wat vind ik dit geweldig mooi zeg!!! Helemaal top!!

Groetjes Tinie

Helen zei

Heel chique hoor. Groetjes

marja zei

Wat een beauty Heleen, superrrrr!!!!

Lieve groetjes Marja.

marja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bea zei

Hallo Heleen,

Je hebt een heel mooi doosje gemaakt, wit alleen kan toch prachtig zijn.

groetjes Bea.

Chantal zei

Wat een gave creatie! Erg leuk geworden!

Groetjes,
Chantal