Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

maandag 22 augustus 2011

bloemengroet /flowergreet

Hallo allemaal! Ik wil alle nieuwe volgers natuurlijk even een warm welkom heten. Ik hoop dat jullie hier inspiratie opdoen en wat ik helemaal leuk vind dat is om af en toe een reactie van jullie te krijgen.


Vandaag is hier in het hoge noorden de bouwvak weer afgelopen en waren mijn buren de gelukkigen waar ze verder gingen met de verbouwing. Al is het hier bij ons dan klaar, bij de buren was een hoop herrie en dat begon al om half 8 vanmorgen. Dat was dus geen uitslapen voor ons, wat een lawaai zeg! Nou ja des te meer tijd om lekker te freubelen vandaag. Dit keer heb ik een kaart gemaakt voor 2 challenges en dat zijn Karen doodles netherlands blog en Midnight madness sketch challenge. Bij KD wilden ze graag veel bloemen zien en dat gecombineerd  met de super gave sketch van MMSC is het best een hele leuke kaart geworden. Het cardstock is roze en lila van bazzill. Het design papier heb ik ooit eens bij de trekpleister gescoord en de digi is er natuurlijk weer een van KD en die heb ik ingekleurd met mijn copics wat ik steeds leuker ga vinden om te gebruiken. De onderste bloemen heb ik zelf gemaakt met een creatable van Marianne design en de leuke bloemknopjes heb ik kado gekregen van een lieve vriendin van mij. De tekst stempel heb ik nog gestempeld op een banner. Ik heb hier en daar nog wat stickels toegevoegd en mijn kaartje was klaar.


Hello to all of you! I want to give all the new followers a warm welcome. I hope you can get here some inspiration and what I do like is to get sometimes a comment from you.
Today her in the high north the holidays for the contruction industry has ended and my neighbours were the happy peolpe where they start now to rebuild their house. Wel at my house they are ready but at my neighbours they had a lot of noise and they started at half past 7 this morning. So no long sleeping today! Wel I had plenty of time for crafting. This time I made a card for 2 challenges wich are Karen doodles netherlands blog and Midnight madness sketch challenge. At KD they wanted to see a lot of flowers wich makes your projects very cheerful. The cardstock I used is from Bazzill in the colors pink and lilac. The design paper I scored once at the trekpleister. And the digi is ofcourse from KD and  I colored it with my copics wich I like more and more. The lower flowers I made myself with a creatable from Marinne design and the nice flowerbuds I got as a present from a lovely friend of me. I stamped a text stamp on a banner. Than here and there some stickles and my card has finished.


6 opmerkingen:

Priscilla zei

Love your card..the colors are some of my faves and your image is adorable...Such a pleasure to visit your blog. Great take on the sketch. Thank you so much for joining in the fun this week at the Midnight Madness sketch challenge.
Priscilla
MMSC Hostess

Chantal zei

Wat leuk zo een vakjeskaart! Erg leuke bloemen ook, past perfect in de challenge denk ik zo! Succes met de challenges!

Groetjes,
Chantal

Denise @ kc242 zei

What a wonderful card. Love your color selections. Your image is soooo cute!
Thanks so much for joining us this week at Midnight Madness!
Denise
MMDT
I have CHA blog candy available if you are interested!

Darlene zei

WOW this is so adorable! Thanks so much for joining us at Midnight Madness Sketch Challenge! We hope you'll come back real soon!

Darlene
MMSC DT

Tinie zei

Hele leuke kaart, Heleen!! Leuk zo met die vierkantjes op de achtergrond en die digi past echt bij het bloementhema!
Bedankt voor het meedoen met de challenge!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

Renata van Miltenburg zei

De perfecte digi voor deze uitdaging en de layout met al die vlakjes vind ik erg leuk.

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata