Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

dinsdag 14 juni 2011

Theaterkaart


Vandaag heb ik weer een super gave kaart gemaakt. Het is een theaterkaart. Ik heb em speciaal gemaakt  omdat ze bij Pollycraft design een DT-call hebben. Het lijkt me echt geweldig om voor een blog te mogen ontwerpen dus doe ik mee aan de opdracht hiervoor. Ook hebben ze bij pollycraft monday een challenge en daar stuur ik em natuurlijk ook voor in. Het idee van deze kaart zag ik laatst bij een vriendin van mij op haar blog en ik heb haar natuurlijk gevraagd of ze het goed vond of ik het idee van haar mocht gebruiken. Ze vond het een hele eer zei ze tegen me. Het design papier is van Maja design. De digi stempels zijn van pollycraft en die heb ik ingekleurd met derwent potloden net als de boutique stempel, die van magnolia is. Verder heb ik nog creatables en een pons gebruikt.
Today I've made a super-duper card. It's a theater card. And I've made it specialy for Pollycraft design because ther is a DT-call. It looks wonderfull to me to design for a blog, so that's why I made this command. They have also a challenge at pollycraft and I send this card also to them. The idea from this card , Isaw a while ago at a friend of mine. I asked her if I could use her idea and she was very blessed. The design paper is from Maja design. The digi-stmps are from pollycraft wich I colored with derwent pencils, even as the boutique stamp from magnolia. I also used some creatables and a punch.

Op de onderste foto zie je iets beter dat het meisje aan de binnenkant van de kaart staat.
At the latest picture, you'll better see that the girl is on the inside of the card.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden. Laat gerust weer een reactie achter en als je het leuk vind om volger te worden, zeg het dan in een berichtje en ik wordt ook volger bij jou!
I'am curious what you think of my creation. Feel free to leave me a comment, and if you like it to become a follower please tell me in a comment and I will also be youre follower.



1 opmerking:

Paula zei

Hi Heleen,

This is such a lovely card! love the clever design!

Thanks for entering the DT call

Good luck!
Paula x