Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

zaterdag 11 juni 2011

Happy fathersday

Ik heb de laatste 2 dagen even iets tussendoor voor een vriendin van mij gemaakt. Haar zoon wordt aankomende dinsdag 2 jaar en ze wil hem graag laten trakteren op de creche. Ze had een simpel zakje met wat snoepjes erin maar wilde er iets leuks op zodat iedereen zou weten dat Rowan 2 werd. Ik heb toen aangeboden om leuke rozetten te maken en wil ze jullie ook even laten zien.
The last 2 days I've done something else for my friend. Her son becomes 2 years next tuesday and she wants him to celebrate it on the creche. She made a simple bag with some sweets in it but she wanted something on it so everyone would know that he became 2 years. So I offered her to make some rosettes and I wanted to show you here.

Vandaag heb ik weer een leuk projectje gemaakt. Uiteraard heb ik die weer voor wat challenges gemaakt. Het is bijna vaderdag en dus zijn er weer een paar challenges die daar een thema over hebben. Bijvoorbeeld bij dutch magnolia lovers waar het vaderdag project ook nog eens in bruin en blauw moet. The dutch magnolia chickies is het vaderdag. En bij it's a magnolia moet het een kaart zijn met een Edwin erop verwerkt. Stamptaculair sunday verwacht ook iets voor vaderdag of voor het slagen van je diploma. Bij simply magnolia luid het thema hearts en als laatste bij challeges for you moet je iets maken in een andere vorm dan de normale gangbare kaart.
Today i've made a nice project. Ofcourse I made it for some challenges. It's almost fathersday so there are some challenges with the theme fathersday. For example at Dutch magnolia lovers where the fathersday project had to be in brown and blue. The dutch magnolia chickies it is fathersday. And at it's a magnolia it had to be something with Edwin on it. Stamptaculair sunday expects something for fathersday or for a graduation. At simply magnolia the theme sounds hearts and at challenges for you we had to make something in a different shape like the normal card. 
Dat heb ik dus geprobeerd in 1 project te stoppen en ik denk dat dat redelijk goed gelukt is. Het is dit keer geen kaart geworden maar een doosje in de vorm van een stropdas. Het patroon stond in de kadoosjes en ik vond em niet makkelijk maar wel erg gaaf om te maken. Het design papier is dit keer van forever friends. De stempel is natuurlijk Edwin, die ik op een bankje gezet heb, en die heb ik ingekleurd met copics dit keer. Het hartje en de banner zijn een spellbinder en ik heb het geheel afgemaakt met een strik.
I've tried to copple that al in one project. It did not become a card but a box in the shap of a tie. The patern was in the magazine kadoosjes wich was not real easy but very exiting to make. The design paper is this time from forever friends. The stamp is ofcourse an Edwin who I placed on a bench and I've colored it this time with copics. The heart and the banner are spellbinders and the whole I finished with a bow.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
 I'am very curious what you think of my project. 



25 opmerkingen:

Elise zei

Ik vond em ook niet zo makkelijk te maken, daarom is ie ook ergens anders belandt hihi. Maar die van jou is echt gaaf! Goed gelukt!Mooi gedaan...
Succes met de challenges!
groetjes Elise

* Üla * zei

Super creatie, Heleen! Jij hebt Edwin erg leuk ingekleurd en het labeltje boven maakt het helemaal af.
Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

marja zei

Je hebt de stropdas super leuk gemaakt Heleen. Ik heb em ook gemaakt, leuk om te doen he!
Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

Lieve groetjes Marja.

PatriciaKleijn zei

Heel erg leuk zeg

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs,
Patricia

Anoniem zei

Leuk doosje ! Bedankt voor het meedoen bij CFY !
Groetjes Berdien

Christa zei

Hoi Heleen , wat een leuke stropdas-kaart is dit !! Erg mooi en origineel gemaakt. Edwin is mooi ingekleurd met de Copics. Ik vind ook de banner gaaf....Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Diana zei

Superleuk stropdasdoosje Heleen. Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.

Groetjes Diana.

Monique zei

Leuk zeg, zo'n stropdasdoosje! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Jann-will zei

Wat een goed idee, Jetix oor mannen toch al moeilijk! Leuk gedaan dus, groetjes Wilma

Annemieke zei

Super idee een stropdas! Erg leuk uitgevoerd. De rozetten zien er ook super uit!
Groetjes,Annemieke

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

erg leuk!!!
groetjes Hilde

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een geweldig mooie vaderdagkaart heb je gemaakt!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML-challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Marjan zei

Wat een leuk projectje, mooi uitgevoerd! Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Made by Janet zei

Wat leuk gedaan!!

en ook nog lekker hihihi

Bedankt dat je meedoet bij DML !!

Groetjes Janet

Liefs Ineke zei

Dat ziet er schitterend uit, dank je wel voor het meedoen met een it's a magnolia challenge.

Groetjes van Ineke

mandy zei

wat is ie leuk!
bedankt voor het meedoen bij IAMC
mandy

Karin zei

Wat leuk zeg, zo'n stropdas. Heel mooi. Bedankt voor je deelname aan het It's a Magnolia Challenge blog.

jojoscraps zei

This is outstanding! Your papers and colors are perfect and I really like the design of this piece. Thanks for sharing with us this week at Stamptacular Sunday Challenges. I hope you'll join us again soon!
Jo xx

anja curvers zei

Ja leuk hoor heb een tijdje geleden ook zo'n stropdas gemaakt jij hebt er een heel erg leuk doosje van gemaakt.

Marianne Reijgersberg zei

Wat is dit een super creatie geworden. Leuk idee! En wat is het mooi gemaakt. Leuke stempel en mooi afgewerkt.
Leuk dat je deze week meedoet bij Stamptacular Sunday Challenge.
Groetjes Marianne

Yvonne Donders zei

Ik denk dat de vader die hem krijgt hier heel blij mee is. Mooie crea!
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij de Dutch magnolia Chickies, succes.

Groetjes Yvonne

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie creatie heb je
voor vaderdag gemaakt en leuk dat je meedoet
bij de Dutch Magnolia Chikies heel veel succes

gr hetty

Anneke. zei

Vind het een prachtig vaderdag creatie!
Leuk dat je mee doet met DMCC.
Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Hallo,

Jammer dat het zo moet gaan en dat je me reactie verwijderd.
Je kan niet meer mee doen en ook niet meer winnen met The dutch magnolia chickies challenge #3.

Groetjes Steffie

Anoniem zei

Hallo Heleen,

In mijn vorige reactie stond dat je wel mee mog doen aan de challenge, Maar niet met deze creatie. Dus als je een nieuwe inzending plaatst heb je altijd nog kans om te winnen.

Sorry dat ik misschien bod heb gereageerd maar vond het niet terrecht dat mijn reactie werd verwijderd.

Je bent zeker nog welkom bij onze challenges.
Veel succes

Groetjes Steffie