Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 12 mei 2011

Vintage envelope

Vandaag heb ik eens iets anders gedaan dan een "gewone" kaart maken. Ik heb een envelope gepimpt. Ik ben begonnen met een simpele witte envelope, die heb ik met distress ge-inkt en een heerlijke oude look gegeven. Ook het gebaksrandje heb ik ge-inkt. Het design papier is weer van MD wat van zichzelf al een vintage look heeft. Het plaatje heb ik uitgeprint en ook weer die vintagelook gegeven. Achterop staat een leuke postcardstempel gezet zodat je daar nog een boodschap op kunt zetten.
Toen ik aan dit project begon toen wist ik eigenlijk niet wat ik er van moest gaan verwachten, maar nu hij af is vind ik hem echt super gaaf geworden. Ik ga de envelope insturen naar girlscardworld waar je een envelope moest pimpen en naar double dutch waar je een kaart of creatie in vintagelook moest maken.
Today I made something else as a "normal" card. I pimped an envelope up, I started with a simple white envelope, wich I inked for a vintagelook. Also the pastry edge is inked. The designpaper is from MD wich already had a vintage look. On the backside I placed a postcardstamp to leave a massage on.
When I started this project, I did'nt know what I could expect, but now it's competed I think its very nice. I will place the envelope on girlscardsworld where you had to pimp an envelope, and at double dutch where your creation must have a vintagelook.

Dit is het geworden voor vandaag...
Laat gerust een reactie achter, ook als je misschien tips voor me hebt ben ik daar altijd voor in.
Well, this becam it for today...
Feel free to leave me a comment, also if you have a tip, I will like it.



1 opmerking:

Chantal zei

Wat is ie mooi geworden! Je zou zo een envelop toch in je brievenbus aantreffen, daar word je spontaan blij van :)

Groetjes,
Chantal