Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 23 maart 2011

weer iets heel anders

Gisteravond was de 100ste sol van kaarten maken met Tiets. Helaas kon ik er niet direct aan meedoe omdat ik een ouderavond had op de school van mijn oudste dochter. En ja omdat ze in het examen jaar zit vond ik het toch wel heel belangrijk om daar even naar toe te gaan. Maar toen ik om half 10 weer thuis kwam kon ik het niet laten en heb ik meteen gekeken wat er van geworden was. Vanmorgen ben ik heerlijk hier gaan zitten en heb ik em alsnog gemaakt. Er is wel 1 heel klein foutje ingeslopen maar ik denk niet dat er iemand is die dat opmerkt, mits je weet hoe de sol eigenlijk hoort natuurlijk haha.
Dit is em geworden. Hij is vrij uitgebreid zoals je ziet. Maar hij was weer super leuk om te doen.




3 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een mooi geheel, prachtig!!! Je hebt ook prachtige kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gemaakt Heleen!
Leuk dat je mijn blog volgt!
Groetjes, Yvonne

Chantal zei

Wow wat super! Erg uitgebreid en daarom ook erg prachtig!

Groetjes,
Chantal