Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 9 maart 2011

Weer een leuk doosje

Zo het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet, dus wordt het weer de hoogste tijd dat ik daar verandering in ga brengen. Gisteravond heb ik een doosje gemaakt. Je kunt hem vullen met een aantal kaarten die je kado doet of misschien vind je het leuker om 1 of 2 cd's kado te doen. Nou het past allemaal. Het was weer een heel leuk project om te maken. Kwam bij kaarten maken met Tiets vandaan. Daar hadden ze een Sol. Nou hadden ze daar meerdere uitdagingen dus heb ik ze gecombineerd. Ik ben zelf zeer tevreden over het resultaat. Nu maar bedenken wie ik het kado ga doen.
Ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Tot de volgende blog!



1 opmerking:

Tinie zei

Wat een mooi geheel en prachtige kleuren gebruikt, lief afdrukje!!

Groetjes Tinie