Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

donderdag 10 maart 2011

Vergeten...

Ja dat is een van de ergste dingen die je kan overkomen. Een afspraak maken met iemand en die niet na komen. Ik heb er zelf al een hekel aan als iemand zich niet aan afspraken houd, dus dat zal mij toch niet overkomen he. Nou mooi wel dus!!! Ik, die zich altijd aan haar afspraken houd...uitgerekend ik vergeet een afspraak. Zo schuldig als ik me voelde, wist ik dat ik het op een of ander manier ook weer goed wilde maken. Maar hoe....
Met een kaart natuurlijk. Dus weer lekker aan de freubel gegaan, maar dit keer wel met een heel dubbel gevoel. Maar leuk is tie geworden.
Met kaart en de ziel onder m'n armen ben ik naar de peuterleidster(met wie ik een afspraak had) gelopen en heb m'n excuses aangeboden en we hebben een nieuwe afspraak gemaak, DIE IK NIET ZAL VERGETEN!!! Zij was blij met de kaart en ik met de nieuwe afspraak, eind goed al goed...



2 opmerkingen:

Elise zei

Wat een leuke kaart, Heleen...Lekker vrolijk....
Groetjes Elise

Tinie zei

Ik denk altijd maar zo, kan de beste overkomen toch! Maar je kaart is super leuk geworden!!

Groetjes Tinie