Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 23 maart 2011

Er was eens......

een prinses. En dat leefde in een heeeeel mooi sprookje. En dat sprookje heb ik proberen weer te geven in een bijzondere kinder kaart. Natuurlijk zijn , vooral meisjes, gek op prinsessen en vandaar heb ik de kleuren ook een beetje in de meisjes stijl gehouden. Ik moet zeggen dat het een leuke kaart was om te maken maar ook best wel moeilijk omdat je de binnenkant van de kaart net in spiegelbeeld moet maken. Nu ga ik nog zorgvuldig uit kiezen wie de prinses gaat worden die deze kaart mag gaan krijgen.

...en nu maar hopen dat de prinses haar prins vindt en dat ze samen nog lang en gelukkig leven.




1 opmerking:

Tinie zei

Geweldig!!! wat een schitterend geheel!!!

Groetjes Tinie