Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

woensdag 30 maart 2011

een lief klein babietje geboren...

Iemand die ik goed ken was van de week helemaal weg van mijn wigwam kaart. Ze zei tegen mij:"zo'n kaart wil ik ook wel op mijn nachtkastje." Ik heb haar toen belooft dat daar aan gewerkt werd en dat dat helemaal goed zou komen. Nog geen 5 uren later lag ze in het ziekenhuis en heeft ze een gezonde dochter gekregen. Ja, belofte maakt schuld. Dus ben ik vandaag bijna de hele dag bezig geweest om een bijzondere kaart voor haar te maken. Het is een cirkelkaart geworden. Was niet echt heel makkelijk om te maken maar was wel weer super leuk om te doen. Volgens mij val ik in herhaling en vind ik gewoon elke kaart super leuk om te doen, haha.
Morgen ga ik em geven en natuurlijk mogen jullie em alvast zien.






11 opmerkingen:

Elise zei

Wat een beauty is dit geworden, Heleen!
Prachtig mooie kaart!

Groetjes Elise

Tinie zei

Wat een geweldig mooi geheel, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Christa zei

Hoi Heleen , wat een prachtige creatie is dit ! Erg leuk model voor een kaart. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Chantal zei

Hartstikke leuk, zeker voor een geboorte, erg leuk dat je op deze manier wat meer ruimte hebt voor wensen.

Groetjes,
Chantal

* Üla * zei

Heel mooi modelletje en een super lieve creatie is dat, Heleen. Erg leuk voor de moeder en voor later. Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Yvonne zei

Wow....wat een schattige babykaart....daar kun je niet anders dan heel erg blij mee zijn als je die mag ontvangen!
Superleuk dat je meedoet aan de DML-Challenge!
Groetjes,
Yvonne

Dina zei

prachtige kaart,wat een werk bedankt voor je deelname bij derwent

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige en originele kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

Angelique zei

SCHITTEREND!! dank je wel voor het meedoen aan de challenge!

akkina van steen zei

prachtig hoor kun je deze ook dichtklappen?

Heleen zei

Ja Akkina je kunt hem ook dichtklappen. Hij stond ooit een keer in de magnolia ink.