Welkom,
Leuk dat je even bij me langs komt, kijk rustig rond , laat een reactie achter en misschien vind je het ook leuk om volger te worden .


Volgers

vrijdag 18 februari 2011

Tasje

Een vriendin van mij had een super leuk tasje gemaakt. Dat kriebelde natuurlijk. Dus heb ik op de club gekeken waar zij em vanaf had gehaald en eerst even snel van een A4-tje een klein voorbeeldje gemaakt. Dat lukte. Nou dan moest het echte project natuurlijk ook lukken. En ik moet zeggen dat het eind resultaat echt geweldig is geworden. Op de school van mijn jongste zoon heb ik em ook even laten zien en oh, oh, oh wat kreeg ik daar toch leuke en lieve reacties op. Natuurlijk wil ik em met jullie delen en ben ik benieuwd naar jullie mening.





1 opmerking:

Elise zei

Hij is superleuk geworden!!! Een leuk tasje om iemand cadeau te geven...
Groetnis Elise